My Heart Is Broken



My Heart is Broken - Adalah Epilog 2011 aku secara rasmi. Namun, pada tahun 2012 ini aku telahpun berazam untuk tidak memusnahkan lagi kehidupanku seperti 2 tahun lepas di mana sisa-sisa hidup aku yang selama ini cuma mengharapkan sesuatu yang sia-sia. Alhamdulillah, Prolog bagi tahun 2012 telah menampakkan sedikit peluang untuk aku berubah (",)

Selamat tinggal kisah 2010-2011. Walaupun ada juga kisah yang manis tetapi keperitan yang banyak dinukilkan. Biarkan perkara lepas dijadikan sejarah dan pengajaran. Terima kasih kepada 'pencipta' memori terindah itu dan aku tak nafikan bahawa 100% aku dapat padamkan kisah-kisah itu. Mungkin aku hanya mampu untuk memudarkannya, Insya-Allah.

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Utusan Malaysia Online

Sasuke



Blah..blah..blah


Recent Comments